Äntligen fredag!

Skittrött, som allid vid den här tiden. Men det är bara att bita ihop, även om jag vet att det nog kan bli en ganska tuff dag...? Aja, skitsamma. Jag får ju göra elg vid 17 och då kommer bästa Jenny! Ska bli så  underbart skoj att få umgås med henne i 1,5 dygn. Var längesen nu.

Idag är det svarta jeans, svart linne och transparent vit blus som gäller. Kan nog bli bra. Till det kör jag på mina svarta flätade träskor. Får se hur länge jag orkar gå i dem, har inte använt dem så mycket den här sommaren så fötterna är inte riktigt vana, men skitsamma..

Hoppas att ni får en kanondag! Det tänker jag ha, oavsett hur det går med allt som ska tas itu med idag!

Kommentarer
Postat av: Maja

Rocka jærnet i helgen!

2010-08-13 @ 17:15:28
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Annika

saknar er!! vill sitta där i soffan o drick vin :)

2010-08-13 @ 21:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0