Äntligen måndag....

Det var lite jobbigt att slå upp ögonen i morse kan jag lova. Det känns som att helgen ligger kvar, och att kroppen behöver få ta igen lite sömn. Men nej då, bara att studsa upp och hoppa in i duschen för att försöka piggna till lite.
 
Ikväll blir det ett core-pass efter jobbet (och idag är inga ursäkter okej!!). Jag måste ju försöka komma gång med den här sabla träningen någongång. Fick stor ångest när jag ställde mig på vågen hemma hos mamma och pappa igår. Tills nästa gång jag åker hem så ska det ha blivit någon förändring på detta. Nu blir det lite gröt och sen är det dags att sätta fart.

Hoppas att ni får en bra dag!


Äntligen måndag....?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0