Dagens ord är lycka..

Tänk vad ett litet samtal kan göra mycket! Att man kan bli så glad och få så mycket energi av en sån sak, det trodde jag aldrig.. Lovely!

Haft en hel del att stå i på jobbet idag, men jag gillar´t. Och det är ju tur, med tanke på att jag i stort sett har det så här varje dag. Direkt efter jobbet åkte jag och hämtade ut ett paket med lite kläder i, sen var det raka vägen hem till farfar, där jag sen har varit till nyss. Min älskade lilla farfar..

Nu måste jag sätta lite fart, plocka ihop här hemma, springa till coop och köpa frukost, packa infr hemresan imorgon och sen ska jag äntligen få göra kväll. Det ska bli heeeelt underbart, jag är så sjut trött!

Snart är det lööööördaaaaag!!!! Eller hur Jenny.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0