Den som inga kläder har....

Usch och fy! Så här tidigt är jag aldrig vaken. Men har jag något val när jag inte orkade packa igår? Svar: NEJ! Så det var lika bra att ställa klockan på tidigt och studsa upp nu för att hinna få med mig något hem. Måste försöka hinna med att plocka ihop lite här också (läs: diska!). Tråkig morgon med andra ord..

Höll på att prova min nya leopardklänning igår, men vet inte om jag kan ha den.. Tänk om jag snubblar på den på jobbet? Den skulle ha varit ca 2cm kortare egentligen. Hmmm... Vet förresten inte vad jag ska ha till den heller. Har tydligen ingenting som passar. För jag äger ju inga kläder alls...? :S


Såhär ser den ut iallafall..

Nej, ska jag hinna få med mig något i min packning så lär jag nog sätta fart nu, annars får jag gå naken hela helgen. Men vem vet, det kanske skulle göra succe´?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0