Det blir inte alltid som man tänkt sig

Typiskt! Jag som hade så höga tankar om mig själv inför den här veckan. Men det blev inte riktigt så.. Skulle ju bege mig iväg till gymmet efter jobbet idag. Men jag kom på andra tankar. Kände att jag var lite trött och bara behövde vila. Sen kan jag ju tillägga att jag aldrig hade hunnit med att hämta ut mina nya kläder om jag hade gått och träna. Och då var det ganska lätt att prioritera.. :)

Strax blir det lite filmkväll med Johanna. Ska bli skönt att bara dega i soffan, och det kan nog bli en påse med gott också.. Fan, jag borde verkligen ha pallrat mig till gymmet.. Aja, nya tag en annan dag.

På fredag åker jag hem till Mora, till mitt riktiga hem, till min familj. Längtar efter det faktiskt. Lite skönt att veta att det finns familj att umgås med om jag vill. Underbara känsla, underbar familj! Sen ska ju världens bästa Jenny firas också. Och de till tusen!! :) Du ska bara veta gumman... ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men sluta göra mig så nervös. Du vet ju hur jag är ;) Kommer ju ligga sömnlös fram till lördag.

Men ska bli såååå kul. Längtar!

Snart ses vi igen. Underbart! Puss och kram

2010-08-16 @ 21:14:20
Postat av: Maja

Känns som att hela Mora laddar för en urspårning:)

2010-08-16 @ 23:32:14
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0