Effektiv till tusen.

Uppe med tuppen en lördag, den ni! Jag har hunnit med en power-walk, tvättat tre maskiner och bäddat rent i min säng. Känner mig grymt flitig. Ska strax studsa in i duschen och sen slänga i mig lite frukost, sen bär det av mot jobbet. Ska jobba 12-16 idag, vilket känns skoj! Har på känn att det blir en rolig dag med mycket folk i farten.

Ikväll ska jag bjuda ut lillebror och hans Helene på Kho Pangang, för att fira deras förlovning. Ska bli riktigt smarrigt med lite Thaimat, känns som att det var alldeles för längesen! Sen ska vi kika på film. Skönt med en riktigt lugn helg. Sviterna från förra helgen sitter nästan fortfarande i.


Lillebror med sin Helene, mer förälskade människor har jag nog aldrig träffat. ;)

Btw, skulle lägga i några mörka slingor i mitt hår igårkväll. Men det blev inte som det brukar, trots att jag använde samma färg som alltid. Nu är det mer grå/gröna slingor i mitt hår och alldeles för mycket dessutom. Aja, får köra på uppsatt hår för all framtid nu..

Idag får det nog bli min leopardmönstrade långklänning, med jeansskjorta till och converseskor. Eller min leopardblus/tunika med leggings och stövletter/converse, kan inte riktigt bestämma mig.. Men lite mer uppklätt får det bli, det är ju trots allt lördag.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0