En dag med massa planer

Idag är jag lite trött. Det blev ingen väckningsspcial a´la Isabel. Tänkte att eftersom jag kan sova till 9 så behövs inte det, då är jag vaken ändå, men tji fick jag. Vaknade såklart 1 minut innan klockan ringde, och finns det något värre!? Då ligger man bara och väntar på att den där hemska signalen ska gå igång. Usch och fy!
Nu är jag iallafall uppe och har hunnit med att duscha. Min kära vän Jennie aka sömntutan sover såklart fortfarande, hur hon nu kan göra det när jag inte är den tystaste, när jag försöker att vara tyst (konstig mening där men...).

Får se vad som händer ikväll. Blir nog lite omkast i min "veckoplanering" och en träff med Karoline och Angelica ikväll, istället för imorgon som jag hade tänkt. Synd bara att jag slutar kl 20:15, det blir så himla sent då. Men men... Det visar sig hur det blir. Nu ska jag strax slänga i mig lite frukost och sätta fart. Börjar ju egentligen inte förrän kl 13, men har en massa att fixa på jobbet idag så det är bäst att ha lite extra tid.

Hoppas att ni får en bra dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0