Fullbokad vecka...

Haft en stressig dag, och nu är det äntligen dags att krypa ner i sängen.. Ska bli sjukt härligt!
Hann med en fika med Angelica efter jobbet, sen har jag inte gjort ett dugg mer.

Resten av veckan är fullbokad och ser ut enligt följande: 
~*~ Imorgon är det jobb 10-20:15, sen är det direkt hem känns det som. Jag vet hur trött jag brukar vara efter att ha jobbat till stängning.
~*~ Onsdag ska jag förhoppningsvis träffa Sabina efter jobbet.
~*~ Torsdag hoppas jag på en fika med Carro, som jag inte har träffat på över två år. Ska bli skoj, känns som att vi ar lite att ta igen, det har ju hänt en hel del i båda våra liv sen sist.
~*~ Fredag blir det IKEA en sväng med Angelica, spännande och se vad jag hittar för nödvändiga saker som jag verkligen behöver.. :) Egentligen måste jag tvätta på fradagkväll, men får nog ta och skjuta på det lite till. Vem tackar nej till ett besök på IKEA?

Japp, det var den här veckan i stora drag. Sen ska ju en massa jobb hinnas med också. Helgen hoppas jag på att spendera i goda vänners sällskap..
 Om ni hade tänkt få tag i mig denna vecka så får ni nog ringa och boka in det med min sekreterare.. :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Är det jag som är din sekreterare eller? Så jag vet vart jag ska ringa och boka. För jag lär ju knappast klara mig hela veckan utan min andra hälft på telefonlinjen :D

2010-08-02 @ 22:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0