Gammal vänskap rostar aldrig...

Sitter här med värsta mat-koman. Jennie lagade till smarrig köttfärssås med bacon och champinjoner i. Grymt gott. Nu har hon åkt iväg för att få lite massage. Vissa har det bra minsann! Men hon lär väl dyka upp här igen om enn timmer eller så. Då blir det lite chips och dipp innan det är dags att göra kväll.. Så himla skojn att träffa Jennie igen, vi har ju inte setts sen typ i april eller något sånt. Helt sjukt vad tiden går fort..
Det roliga är att det inte alls känns som att det är så längesen..


Jag och Jennie för bra många år sen, men det var det enda jag kunde hitta så jag bjuder på det.

Shit vilken längtan jag har efter att få åka hem i helgen. Vill bara packa väskan och dra! Men det är bara tre arbetsdagar kvar, sen bär det av.. Fy vad skoj i kommer att ha på lördag, det är då ett som är säkert! ;)

Nu ska jag a och plocka reda efter middagen och fixa iordning dippen så det bara är att sätta igång att frossa direkt Jennie kommer tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vad mysigt ni verkar ha! Jag tror att jag åker tillbaka till uppsala och dig igen :p

2010-08-17 @ 22:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0