Grå måndag...?

Det känns verkligen att det är måndag. Var inte det lättaste att få upp ögonen nyss kan jag lova. Men nu är jag iallafall uppe och vaken. Jag har inte en susning om vad jag ska sätta på mig idag, men det löser sig väl.. Hoppas jag. Jag funderar på min nya grå skjorta och leggings bara, men inte bestämt mig än. Det kan lika gärna bli något helt annat..

Lyckades iallafall somna relativt tidigt igår, eller klockan var väl kanske runt tolv. Men det är svårt att somna på söndagar när man känner stressen över att det är en ny vecka och att man måste vakna och studsa upp när klockan ringer. Inte kunna ligga kvar i sängen halva dagen som jag har gjort under helgen..

Nu blir det lite frukost och sen full fart resten av dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0