Känner ett visst sug!

Haft en rolig och väligt effektiv dag idag. Haft en massa energi. Kan det kanske bero på den tidiga kvällen igår tro? Eller kanske beror det på att jag inte ätit socker på bra många dagar nu (många i min värld iallafall, hela fyra dagar faktiskt!). Jag gissar på att båda mina alternativ är inblandade i sanningen.

Sitter och kikar på Biggest Looser nu och känner ett rejält sug efter att köra lite gym. Så jag ska strax hoppa i träningskläderna och bege mig heeela vägen till gymmet (alla hundra meter.. ;)). Känner att lite styrka skulle sitta grymt fint just nu. Och tänk vad bra jag kommer att sova sen. Det kan nog inte bli bättre. Det värsta är väl bara att jag kommer att ha årets träningsvärk imorgon om jag känner mig själv rätt. Men va fan, det är ju bara att se det som belöning! :)

Kanske bäst att sätta lite fart så att jag slipper stressa igenom mitt pass innan de ska stänga.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0