(K)night and day

Har varit på bio ikväll och kikat på filmen Knight and day. Jag gillade den skarp. Skönt med filmer när det händer lite och som har en viss charm. Det var inte bara en massa vapen, döda människor och effekter, utan även lite humor..



Gårdagskvällen spenderades som ni säkert redan vet med mina kära kollegor Angelica och Karolin. Vi hade en mycket trevlig kväll med god mat och dryck. Såklart blev det alldeles för sent för att vara en vanlig tisdag, och det fick jag sona för idag. Jag var så otroligt trött när jag slog upp ögonen imorse (om jag ska vaar helt ärlig så vaknade jag inte ens av mitt alarm, utan en halvtimme senare när Karolins alarm tjöt). Vi hann med det mesta igår. Allt från pojkar till jobb till vingliga cykelfärder och en massa funderande över Tiger, FB, och Nalle..(?) Ska jag vara ärlig så är jag inte helt hundra på om vi någonsin kom fram till hur det låg till?

Nu kallar sängen, är som sagt i stort behov av sömn efter nattens bravader. Men det var lätt värt det!

Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0