Lite bak dämpar paniken..

Då har jag äntligen lyckats lugna mig lite. Men ångesten är inte försvunnen.
Jag la en del av energin jag fick på att slänga ihop några muffins med Dumle i. Ska bli smarrigt att fika strax. Köpte ett nytt thé idag också. Spännande. Sen blir det sängen och skönhetssömn för hela slanten.


Ser smarrigt ut va?!

Längtar till morgondagen då jag äntligen kan stilla min panik genom att fixa laddare/batteri. Det ska bli intressant att se om någon återförsäljare har batteri hemma eller laddare till samsungen. Sist jag behövde en ny laddare till den så var det svårt, ingen som säljer min telefon.

Var och hämtade ut mina kläder idag iallafall. Allt passade kanon. Lite pinsamt börjar det bli nu att hämta ut paketen, idag behövde jag inte säga nummer eller visa leg. Posttjejen sprang och hämtade mitt paket innan jag hann säga ngt.. Kanske beställer lite väl ofta då...?


Kommentarer
Postat av: Maja

SHOPAHOLIC!;D

2010-08-06 @ 15:33:22
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0