Lördags bestyr..

Hemma igen. Känner mig lite trött, men vad gör det?! Jag får ju sova hur länge jag vill imorgon så.. :)
Var kvar på jobbet i en hel timme efter att jag slutat, slängde in Helene i provrummet och lät henne prova igenom typ hela butiken. Och det verkar som att en del dög åt fröken. :)

Nu sitter jag här och samlar lite energi för att orka cykla bort till restaurangen lite senare. Men det kommer nog inte bli några probelm, eftersom jag vet hur sjukt god mat det är där.. :)

Hoppas att ni alla haft en bra dag och att kvällen blir minst lika bra. :D

Kommentarer
Postat av: Annika

va jag längtar tills jag kommer till dig!

2010-08-30 @ 21:02:46
URL: http://kanalltsjalv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0