Motivation

Good morning!

Idag har jag inte mycket energi. Jag som hade tänkt studsa upp redan klockan sju för att bege mig ut på en promenad skippade snabbt den idén när klockan ringde. Jag vet inte vad det är med mig, men jag behöver verkligen all sömn jag kan få. Alltid trött just nu!

Idag blir det som sagt jobb 10-20:15, sen ska jag försöka motivera mig till att dammsuga när jag kommer hem. Det känns som att ikväll är enda dagen den här veckan jag har tid med det, så det är väl bäst att passa på..

Försöker få igång min hjärna och min kropp genom att lyssna på mina favoritgrabbar.. ;) Inte långt tills jag och Jenny ska få äran att se dem. Längtar kan jag lova!



Usch, jag vet verkligen inte vad jag ska ha på mig..
Detta ständiga problem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0