Panik, panik, panik!!

Nu har jag ett visst mått av panik!
Min laddare gick tydligen sönder i natt, så jag kan inte ladda mitt batteri på mobilen.
Först så tog jag det ganska lugnt, eftersom jag vet att jag har en sonyericson, Xperia som ligger. Så jag tänkte att jag får väl avända den då trots att spaceknappen krånglar, men då har jag iallafall en telefon.
Nu när jag kom hem från jobbet och skulle byta till den så upptäcker jag att batteriet till den är borta. Vart lägger man ett mobilbatteri(?) var då min första tanke, tills jag började tänka efter och kom på att kartongen som jag har haft alla mina mobiltelefoner/tillbehör i tog pappa hem sist han var här, så förmodligen ligger väl mitt batteri i den. Det jobbiga är att jag inte får tag i pappa för att få reda på hur det ligger till. Finns det inte där, borde det ju betyda att det finns här någonstans och då lär jag ju sätta igång att leta. Tills dess, mina vänner kommer jag tyvärr inte att svara i telefonen för att spara batterier. Riktigt jobbigt kan jag lova.
Om det inte finns här hemma så lär jag ju köpa ett nytt imorgon. Usch vad jobbigt det känns just nu..
Jag hoppas att ni lider med mig....!?


Shit, vad jag behöver ett sånt här!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0