Pengar rullar in..

Nu blev jag glad! Loggade nyss in på mitt traderakonto och det är ju sista dagen på mina auktioner och 5/7 auktioner är i gång. Blir ett litet bidrag till alla mina kommande inköp. Härligt, härligt! Så idag ska jag ta och packa ner allt som ska skickas så det är klart tills jag fått in pengarna och ska skicka iväg det. Alltid skönt att ligga ett steg före.

Väntar på att mina maskiner ska bli klara nu, funderar på om det kanske är smart att tvätta mina sofföverdrag också, de börjar bli lite solkiga. Nackdelen med att ha vita överdrag, men det är ju så fint..

Hmm.. Funderat klart. Det blir tvätt av dem med. Lika bra när jag har tid!

Hörs da´!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0