Shopping, shopping och 25års firande!

Today´s the day.. Ikväll ska Jennys födelsedag börja firas. Man fyller bara 25 EN gång! Det blir Hoffmaestro på Katalin om några timmar, men först lite mat och dryck. Och så måste vi ju se till att bättre på våra redan snygga utseenden.. ;)

Idag har vi hunnit med lite shopping, eller det blev mest jag som shoppade. Någon som är förvånad öer att jag hade spenderarbyxorna på? Inte jag iallafall. Det blev en svart kavaj (som jag absolut inte har några sen tidigare om ni frågar Sabina..), två halsband, nya underkläder, tre nagellack och tre läppglans (alla i samma färg, får panik om det tar slut!!). Kommer inte ihåg om jag köpte något mer. Men igår hann jag också med att handla lite. Jag och Jenny åkte upp till Gränby Centrum direkt hon kom hit och då köpte jag ett par mc-boots som jag spanat på sen de kom och en riktigt läcker mocka jacka, bikermodell, i ceriserosa. Grymt bra köp då det var riktigt bra pris på den.. Så nöjd med alla mina köp den här helgen.. Vem vet, kanske får för mig att visa upp dem inom en snar framtid..?

Nej, nu ska jag a och hälla upp lite vin och bara njuta... Det är lördag, det är högsommar och Jenny är här. Jag vet inte om det kan bli så mycket bättre?!

Kommentarer
Postat av: Annika

nej nej tack för de...

2010-08-14 @ 16:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0