Skön stök-söndag

Söndag idag. Skönt. En sån dag som man inte behöver göra ett dugg. Eller det enda som är planerat är att åka bort till farfar med ett batteri. Enda planen för dagn. Riktigt skönt.
Jag har hunnit med att städa igenom min byx-garderob nu på morgonen. Skönt att kunna slänga/ge bort lite för att få plats med nya kläder..

Gårdagen spenderade jag på tre ställen; Soffan, stan och hemma hos Angelica.

En kul sak när jag gick på stan så hörde jag att någon ropade på mig, och vem sitter där på en soffa om inte min mosters man. Gissa om jag blev chockad eftersom de bor 25 mil härifrån. Men revligt var det, hann med lite shopping med moster. Hon lyckades lura på mig både det ena och det andra. Men vadå, jag har ju som sagt sparat in en hel massa på att inte gå ut på två helger så.. :)

På kvällen kilade jag bort till Angelica för lite vin och pizza. Synd bara att pizzan aldrig kom. Vi fick vänta i över en timme på den där himla maten, och när jag ringde och frågade vart den tagit vägen så fick jag bara konstiga svar. Snacka om dålig service! Aja, förutom den försenade maten så hade vi en trevlig kväll. Skönt att bara sitta hemma och snacka en massa. Blev en tidig kväll. Gick hem från henne strax efter 23. Riktigt härlit att gå och lägga sig i tid även fast det är lördag. Dock så var det ju någon som ringde och promt skulle snacka i ca 40 min klockan 3:30. Sen kunde ju inte jag somna om...

Nu ska jag försöka ta tag i min stora garderob och rensa ut lite där med. Kanske ska köra ett ryck med tradera idag..? "Pengar kommer - pengar går.."


Kommentarer
Postat av: Maja

Kør lite tradera, me likey!

2010-08-08 @ 13:16:01
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0