Som jag är värd sovmorgon!

God morgon världen!

Tog en liten sovmorgon idag. Jag hade tänkt att pallra mig iväg till gymmet och gå på spinning 6:35, men igår när jag var toktrött och skulle gå och lägga mig så tänkte jag bara plocka fram allt jag behövde med till gymmet, och då kan jag verkligen inte hitta mitt gymkort. Och utan gymkort ingen träning. Jag får sikta på spinning nästa tisdag istället, då har jag lite tid på mig att leta efter det där kortet. Jag förstår inte vart det kan ha tagit vägen...?

Ska snart iväg och jobba 11-20:15, sen väntar middag med mina goa kollegor Angelica och Karolin, båda har varsin butik i City. Ska bli skoj att ses och snacka lite skit.

Samma problem idag som alla andra dagar, vad ska jag ha på mig?! Jag förstår inte hur det kan vara ett problem egentligen eftersom jag har alldeles för mycket kläder att välja på. Det kanske är som så att jag har för mycket?

Det kanske är bäst att plocka ihop lite här hemma och sen sätta fart. Det vore bra om jag är på jobbet lite tidigare, har mycket att pyssla med där.

Hoppas att ni får en toppen dag!




Om bara tre dagar dyker min underbara vän Jenny upp också!! Längtar! På bilden är vi på Kho Samui och ska äta frukost.. Våren 2008. Vilken resa!!!


Kommentarer
Postat av: Maja

Du får ta och komma till oss några veckor när vi är i Thailand, fatta kul!

2010-08-10 @ 12:06:49
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det var tider det! Fasiken vad kul det ska bli ihelgen. Puss

2010-08-10 @ 13:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0