Som jag har längtat efter denna dag!

Äntligen fredag! Jag sitter ensam här hemma och bara njuter. Njuter av att veta att imorgon är det sovmorgon som gäller. Precis så länge jag vill! Vilken härlig känsla.. Var ett tag sen jag kände såhär.

Dagen har varit planerad från att klockan ringde fram tills nyss. Men jag gillar´t (ibland!).
Jobbade till 15 idag och sen begav jag mig ut på jakt efter en ny laddare till min telefon, eftersom ingen av alla mobilåterförsäljare på Gränby hade en som passade. Till slut hittade jag såklart en på närmaste affär, i Kvarnen. Som jag tackade farbrorn i affären, han räddade min helg! Åkte sen hem och åt lite sushi och efter det körde jag och Angelica ett race på IKEA, innan de stängde. Trots att den mesta tiden gick åt att lukta på alla goda ljus som finns där så hann jag såklart bränna nästan tusen spänn, men vad gör det? Skippade ju utgång förra helgen och den här, så på det stora hela ligger jag ju på plus..(?)

N har jag packat upp det jag köpt och fixat iordning lite här hemma. Ska bara kila ner i tvättstugan och hämta den sista tvätten, sen är det sängen som gäller. Åhhhh, vad jag längtar!

Imorgon ska jag förmodligen ner på stan och kika lite med Sabina och sen på kvällen ska jag och Angelica käka lite och ta ett glas vin. Som vi är värda det efter den här veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0