Söndagen är även den snart över..

Det är söndag. Jag har städat. Jag har tvättat. Jag har lagat matlåda tills imorgon. Jag har lagt upp nya objekt på tradera. Jag känner mig helt enkelt nöjd med mina prestationer idag. Det enda som är kvar för dagen är att studsa in i duschen, sen är jag laddad för en ny vecka.
Jag hittade förresten mitt gymkort igår, så kommande vecka ska jag besöka gymmet minst två gånger. Vågar inte sätta ett högre mål då jag blir så besviken om jag inte hinner med fler besök. Jag ska försöka boka in en genomgång i gymmet med en pt också. Så kan jag kila till gymmet även när det inte finns någoot pass som passar mig. Smart va!?

Ha en bra söndagkväll, mina vänner.. Hoppas att ni är lika taggade för en ny vecka som jag!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0