Stressig torsdagkväll

Jag borde verkligen inte sitta här vid datorn. Jag måste städa här hemma, imorgon kommer ju min favorit Jenny hit! Då vill jag att det ska vara städat och fint. I och för sig är det väl alltid trevligare hemma när det är städat.. :)

Igårkväll hann jag med att beställa hem lite nya kläder (chock va?!). Det blev lite blandat. Ett par jeans, en rutig skjorta, två stickade koftor, en plånbok och en ny döskallesjal. Jag längtar efter att de mörka jeansen ska komma, mörka jeans = höst i min värld!:)





Seriöst, nu lär jag sätta fart annars kommer jag aldrig att bli klar.
Hörs sen...


Kommentarer
Postat av: Annika

den har jag också beställt :)

2010-08-12 @ 20:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0