Tänk att man kan imponera på sig själv..

Dagen har flytit på bra. Jobbat med schema och sånt. Efter jobbet imponerade jag på mig själv och kilade bort till gymmet för lite core. Som det kändes i magen kan jag lova. Men nu efteråt så känns det bara underbart! Imorgonbitti ska jag pallra mig upp i ottan för spinning kl 6:35. Den ni...:D Efter spinningen blir det ett pass med PT:n på gymmet för lite övningar som kan vara bra att ha.

Fick en glad överraskning när jag loggade in på min mail idag och hade en massa avslutade auktioner.. Alltid skoj när det kommer in lite pengar. Många bäckar så sägs det ju.. :) Och det är ju bättre att få betalt för det man ändå tänkt göra sig av med.

Nu ska jag ta och borsta tänderna och krypa ner i sängen så jag orkar upp imorgonbitti.

Sov så gott!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Va är det ja hör...är de här verkligen den Isabel jag känner?! :) Haha, duktig du är! Antar att jag får börja ha med mig morotsstavar till frullen från och med nu :)

2010-08-23 @ 22:16:02
URL: http://dontforgettoloveyourself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0