Tidig kväll - tidig morgon

Lite småseg idag efter alldeles för lite sömn. Men det tänkte jag åtgärda genom att gå och lägga mig i tid ikväll. Behöver all sömn jag kan få, tidig morgon imorgon. Börjar jobba kl 7 och då gäller det att vara pigg och glad. Personalmöte it is.

Efter jobbet imorgon är det en träff med Sabina som gäller. Var alldeles för längesen nu. Jag har ju inte ens hunnit fira hennes födelsedag än, så imorgon ska hon få lite paket. :)

Idag fyller min brors fina flickvän år också. Och på fredag kommer de ner hit för att fixa i lägenheten. Så då ska jag passa på att fira henne. Både födelsedagsfirande och studentfirande (skäms lite över att hon inte har fått någon studentpresent än.. Men det har ju inte funnits tid för det.

Dags att plocka ihop lite och sen hoppa ner i sängen. Ska bli underbart skönt att krypa ner i min sköna säng... Hörs imorrn!

God natt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0