Tradera, tradera, tradera...

Efter lite röj i garderoben har jag hittat en hel del som ska upp på tradera. Har lagt upp sju nya objekt idag. Hoppas på att bli av med det. Har även sorterat ut en hel del saker som jag tänkte att Helene ska få kika på innan jag gör mig av med det..

Nu tycker jag att ni ska in och kika och kanske göra ett fynd eller två.
Här är de små kapen:

Offwhite blus med broderier Svart klänning/tunika med tryck samt stenar i silverSlappa 3/4 jeans, haremsmodell  Svart jumpsuit med halterneck alternativRandig tubtopp, vit/svart  Randig tubtopp, vit/röd  Jeans shorts, mörk tvätt

Var ute på en promenad med Angelica. Vi gick till Gränby Centrum (vore ju synd om jag kunde hålla mig borta från jobbet en dag) så att hon skulle få se min butik. Det blev såklart en massa nödvändig shopping där uppe. Både på Lagerhaus, H&M och Coop. Sen traskade vi hemmåt igen. SKönt att komma ut och röra lite på sig. Det behövs lite frisk luft efter att man har stått inne hela veckan och jobbat. Vi har bokat in en promenad imorgonkväll med.

Nu ska jag plocka reda på det sista i garderoben och sen sätta lite fart. Ska hinna bort till farfar en snabbis med ett batteri också. Jag behöver ju inte direkt oroa mig för att inte ha något att göra.


Kommentarer
Postat av: Maja

Den kommer ifrån Marc Jacobs, galet snygg!

2010-08-08 @ 19:49:32
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0