Energisk till tusen

Känner energin flöda! Jag håller på och pysslar här hemma för fullt. Har hunnit med att städa alla rummen + dammsugit badrum, men kände att jag var värd en liten paus nu.. :) Ska strax dammsuga klart resten av lägenheten, sen ska här lagas matlådor.
Jag och Sabina var och storhandlade igår och nu gäller det ju att jag tar tillvara på maten. Hela kylen + frysen är full med mat, och då kan jag tillägga att jag inte direkt har små såna. Jag större kyl och frys än de flesta. Hur ska jag hinna med att äta upp allt? Aja, det hinns nog. Jag får väl se till att laga upp all mat och fylla frysen med färdiga matlådor istället.. Kommer kännas så sjukt underbart när det är gjort!:)

Inga planer för kvällen sen, det är väl inte ens något bra på tv, eller? I och för sig fick jag ju senaste Shrek dvd:n av mamma i fredags, så jag kanske ska passa på att kika på den..?

Nej, nu har min paus tagit slut. Dags att fortsätta vara flitig..


Shrek får mig att tänka på någon, jag undrar om det är ömsesidigt..? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0