Första lediga dagen av fyra..

Ledig i hela fyra dagar. Känns helt konstigt, men välbehövt kan jag lova.
Har sovit oroligt hela natten, och inte blev det bättre av att någon idiot fick för sig att bränna av morgondagens fyrverkerier kl 00:40 i natt. Sen låg jag vaken ett bra tag och bara stirrade upp i taket..

Vaknade vid 7 imorse och var riktigt pigg, men eftersom jag nu är ledig så tillät jag mig att ligga kvar i sängen tills Sabina ringde vid 12 och jag började få ont i ryggen (åldern?:s). Nu håller jag på att plockar ihop lite här hemma eftersom det kommer hit lite folk imorgonkväll och jag inte vill stressa med att städa imorgon.

Senare idag ska jag och hämta ut lite paket som ligger och väntar på mig, sen borde jag verkligen pallra mig till ett solarium, men jag vet inte riktigt om jag orkar det. Besöka farfar borde jag också göra.. Många måsten när jag väl är ledig. En sak är iallafall säker, och det är att lördagen ska spenderas i soffan med en god pizza, stor godispåse och cla zero i mängder. Som jag längtar!:D

Dags att dyka in i städruset igen... :/ Jag säger då det, tur att det finns musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0