God jul på er alla.

Hoppas att eran jul har varit bra och att ni fått fina julklappar? Det har jag, synd bara att de stövlar jag önskade mig var för små. Men det innebär ju bara att jag får bege mig ut på jakt efter ett par nya stövlar. Det kommer nog bara bli skoj!

Imorgon är det ju annandag jul, vilket innebär reastart på jobbet (och för de flesta andra kedjor!). Detta är en utav de roligaste dagarna att jobba tycker jag då det brukar vara väldigt mycket folk i farten och mycket försäljning. I år ska det bli spännande eftersom det är min första julrea på butiken. Alla jag har pratat med om denna rea har använt samma ord, kaos, om den. Det känns bara bra, eftersom jag gillar när det är det. Så morgondagen kan bara bli en rolig, om än stressig dag.

Ikväll skulle jag egentligen varit med hemma hos Sara då hon har fyllt år och firar det ikväll, men jag mår inget vidare och med tanke på att jag jobbar 7-19 imorgon så kan det vara ett smart drag att stanna hemma ikväll. Hoppas att ni får en toppenkväll tjejer! Lika till er hemma i Mora som ska ut på parken, något avundsjuk är jag allt på er. Men mina dagar där är nog över, iallafall så länge jag jobbar inom handeln här i Uppsala.. Men det kan det vara värt! :)

Nej, nu ska ja hoppa in i duschen för att slippa tvätta håret imorgonbitti när jag ändå kommer att vara tillräckligt trött och stressad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0