Ledig dag = effektivitet

Uppe med tuppen idag. Har hunnit med att tvätta fyra maskiner, diska en massa disk, städat i min lilla skrubb med kläder och fixa lite jobbsaker. Känner mig sådär underbart effektiv idag igen. Jag undrar vart jag får all min energi ifrån?! Just nu sitter jag och kikar på när snickarna är här och bygger klart min garderobsvägg. Som jag längtar tills den är klar. Sen ska bara lilla papsen komma ner och fixa inredningen i den så kan jag börja använda den.. Lovely! :)

Bara min tvätt har torkat ska jag bege mig ut på lite saker. Ska bla försöka handla lite julklapar idag, vore skönt om jag snart kunde bli klar med dessa sakerna. Men känner jag mig själv rätt så kommer jag väl att skjuta på det tills dagen innan julafton eller så.. :/

Försöker få tag i Sabina också, tänkte ju slå på stort och bjuda hit henne på middag ikväll. Är så sjukt sugen på tacos, en det är inget skoj att äta det själv så jag tycker att hon kan ta och offra sig.. ;) Så Sabina, om du hinner se detta innan jag fått tag i dig så är du hemskt välkommen på middag ikväll.. Give me a call to confirm!

Nu är det dags att springa ner i källaren för att känna om tvätten torkat. Hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0