Torsdagkväll

Sitter och väntar på att maten ska bli klar. Det blir lax med chili/cremefraicetäcke ikväll. Riktigt gott recept som Sabina har lärt mig. Hon är bra, den där tjejen..:)

Haft en bra dag på jobbet. Efter jobbet var jag hos optikern som talade om för mig att jag behöver glasögon. Kändes ju som en otroligt välkommen utgift denna månad. Men vad gör man då? Jag får väl stå över lite shopping bara.. (Där rök min Mulberry väska jag tänkte köpa efter jul... :/) Känns inte som att det är så mycket att göra åt det, jag lär ju se ordentligt.

Har pysslat och plockat ihop lite här hemma nu, tjejerna på jobbet kommer ju hit på lördag innan vi ska på julbord. Kommer bli mycket trevligt! Hade sågspån i hela lägenheten efter att snickarna var här och gjorde klart min vägg igår. Är riktigt nöjd med resultatet. Nu väntar jag bara på att pappa ska komma ner nästa vecka och hjälpa mig att få till inredningen i garderoben, sen kan mina kläder få flytta in..:)




Försöker få tag i fröken Sandbäck, utan resultat. Jag som hade tänkt bjuda henne på lite middag. Men men... :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0