Jag blev inte mer kattälskare av detta....

Jahapp, då var jag tillbaka här då. Inte hänt sådär jättemycket sen sist, mest jobb och så.. Men jag är nöjd ändå.

I fredags blev det idol med Sabina, Karolin, Linda och Sara. Och inte att förglömma, lilla Buffy. Denna lilla katt som är så söt att man smälter, fram tills i natt när jag kom hem och upptäcker att mitt överkast och täcke är helt blött då lilla fröken fått för sig att uträtta ett behov just där. Tack för den! Hoppas att det går att få rent i tvättmaskinen på torsdag. Annars är det väl bara att köpa ett nytt, får väl skicka räkningen till ägaren av katten...
Idag ska jag och Sabina åka ut till Thuns och förhoppningsvis shoppa lite. Spännande att se vad de har där ute. Har bara hört positiv om detta ställe.

Nu ka jag ta och städa ihop här och sen sätta lite fart. Men det kanske inte är någon större idé att städa så länge den lilla hårbollen är här...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0