Funderingar i massor

Den här dagen började bra. Men nu på eftermiddagen har jag haft alldeles för mycket tid att tänka. Läste en artikel nyss också som startade ännu mer tankar. Blir så otroligt less på mig själv. Jag har aldrig varit någon "tänkare", varför ska jag hålla på såhär? Har varken tid eller ork till det..

Nu är iallafall inbjudningarna till mitt kalas skickade och klara. Nu blir det spännande att se vilka som dyker upp, jag räknar med hög uppslutning, bara så att ni vet ;)

Med tanke på hur jag beter mig med mina tankar så är det kanske lika bra att jag gör mig redo för kvällen och kryper ner i sängen så att det snart blir en ny dag som är fullbokad från att jag vaknar fram tills det är dags att krypa ner i sängen igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0