Kort dag

Slutade tidigt på jobbet idag. Helt underbart, jag kan inte komma på när jag gick hem kl 15 senast.. Köpte med mig semlor och åkte hem till lilla farfar och fikade. Han blev väldigt glad, jag har inte träffat honom på ca 3 veckor och haft grymt dåligt samvete över det. Hur svårt kan det vara egentligen, jag åker ju förbi honom varenda vardag. Nej, lite bättring from nu!

Slutar tidigt imorgon med och då ska jag direkt hem och dammsuga, kan lova att det behövs. Jag har plockat undan allt idag, men jag orkar verkligen inte ta fram dammsugaren och städa klart. Det kommer en dag imorgon med...

Längtar så sjukt mycket efter att få åka utomlands. Inte för att jag har något bokat, men längta kan man väl alltid få göra, eller? Hittade dessa tre kort från min och Jennys senaste resa, till underbara Rhodos!;)



Efter en riktigt rolig kväll kan det hända att byxorna spricker..:)



Jag vet inte riktigt vad jag fick för infall här, men när klockan är 5:30 så kan det bli lite hur som helst..



Lite mysigt hos en underbart härlig grek som var sjukt glad... JÄMT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0