Kvällens planer

Nyss hemkommen från Gävle. Har haft en givande dag där, men nu är jag riktigt trött i huvudet kan jag lova..:) Borde egentligen gått och solat ikväll, men jag känner inte riktigt att jag orkar det. Har sån huvudvärk att jag egentligen bara borde laga middag och sen krypa ner i sängen. Jag som hade planer på att göra en tidig kväll igår, låg och pratade i telefonen fram till 23:30, inte så smart kanske..?!
Jaja, är det inte värre saker än så, så är det väl egentligen ingen fara.

Planerna för kvällen blir följande:
* Laga middag, köttfärssås och pasta
* Duscha
* Smörja in med mig BUS (eftersom jag absolut inte orkar gå och sola ikväll)
* Hitta en bra film att kika på i sängen
* SOVA!!

Men känner jag mig själv rätt så komer jag inte orka med att duscha och därför inte smörja in mig med BUS, som verkligen behövs för att inte se ut som ett lik i helgen, känns också som att jjag kommer hitta på en massa anledningar till att inte gå och lägga mig i tid. Så typiskt mig!!:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0