Lill-lördag

Onsdag, bara två arbetsdagar kvar denna vecka. Det känns faktiskt riktigt skönt. Jag är ju som sagt så himla trött hela tiden att jag längtar efter helgen, då jag inte ska göra något särskillt. Bara vila, vila, vila och tvätta tyvärr.. Jag ser fram emot en helg helt utan planer, och det är inte direkt ofta jag gör det då jag brukar få panik över att inte veta vad jag ska göra om jag har EN dag ledigt. Men innan helgen är här så är det ju två arbetsdagar kvar och efter jobbet på fredag så är det dags för lite after work med alla butikerna i stan, kommer bli kanonskoj kan jag lova!:)

Jag funderar starkt på att krypa ner i sängen strax, men först ska jag nog unna mig lite chips och dipp, det är ju trots allt "lill-lördag" idag..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0