Nyvaken

God morgon!

I natt har jag sovit som en prinsessa, när jag väl lyckades somna.. Idag har jag en massa energi, så jag ska strax köra igång med dammsugaren (shit, vad mina grannar kommer att älska mig..) och sen torka golv, sen finns det ju en hel del ren tvätt att ta itu med också eftersom jag inte orkade med det igår. Innan 16 måste jag hinna ner på stan också, ska reklamera två tunikor på VILA. En jag fick i julklapp av mamma och en likadan som hon hade, då ska jag ta en annan tunika därifrån, vit med ett ansikte på, tror att den kan vara ett bra vardagsplagg när det börjar bli lite varmare. Har även set en kavaj på BikBok som jag är lite sugen på, så jag måste in där och spana in den. Sen ska jag ju hinna med att träffa Anna också, vet dock inte när, hon skulle höra av sig när hon vaknat. Men det kan nog dröja ett bra tag till, hon är känd för att ta rejäla sovmorgnar.. ;)

Nej, nu kallar dammsugaren. Dags att sätta fart.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0