PANIK!!!

Okej, imorgon efter jobbet ska jag bege mig norrut. Tar tåget till Gävle där mina kära föräldrar hämtar mig. Hinner förhoppningsvis med lite shopping också innan vi åker mot Mora. Jag har bara ett litet problem, vad ska jag packa med mig? Har inte en susning om vad jag lagt ner i min väska, det värsta är att jag måste ta fram en till väska för att få plats med allt, då jag inte ens fått plats med några skor än. Jag som brukar vara grym när det gäller att packa, dock inte denna gång..:( Men men, jag ska ju trots allt vara hemma i nio dagar så jag tycker faktiskt att jag har rätt att få ha stor packning med mig hem..:)

Kanske ska ta och försöka bli klar någon gång då så jag kan krypa ner i sängen och få min skönhetssömn sen?!


Tack alla nära och kära för alla gratulationer igår. De värmde något enormt!

Godnatt och sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0