Riktigt less!

F*n vad less jag blir! Två relativt långa inlägg bara försvinner.. Nu ger jag upp det här för ikväll tror jag!

Jag har varit ledig idag och inte gjort ett sk*t. Helt underbart kan jag lova. Men jag hoppas på lite mer energi imorgon eftersom jag har lite saker som jag hade tänkt hinna med i helgen. Ska även hinna med en lunch med Anna imorgon samt försöka hinna bort till farfar en sväng. Har inte varit hos honom på en vecka så det dåliga samvetet börjar komma..
Inbjudningarna till mitt 25årskalas ska förhoppningsvis också gå iväg imorgon, så håll ett öga på inkorgen, det kan mycket väl vara värt det.. ;)

Den största delen av dagen har spenderats med denna grabb, så jag tänkte att ni också ska få njuta av hans underbara stämma... :)

Nu kallar sängen tror jag. Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0