Trött en söndag

Gårdagen var skoj.

Vi började med middag här hemma, jag och Sabina. Grymt goda hemmagjorda hamburgare med feaost, sen hade vi planer på att sätta fart och gå bort till Peter. Men som vanligt var jag (och även Sabina) otroligt seg, så vi kom inte iväg förrän ca 22. Väl hos Peter var det trevligt, en massa prat och dricka innan vi for iväg till BJ(som tanken var) väl där tyckte jag att vi skulle prova Saluhallen istället. Var riktigt längesen jag var där och det var trevligt med lite variation..
När vi kände att vi var klara på Saluhallen så beslöt vi oss för att ta en promenad hem i snöstormen, och det gick mycket bättre än jag hade kunnat ana. Skönt med lite frisk luft sådär på morgonkvisten. När vi väl kom hem så var det en massa mat som stod på schemat, och gissa om det väl välbehövligt! Snackade och kikade på tv fram till 6:30 imorse, så idag kan jag lova att jag inte riktigt är med i matchen. Men men, nu har jag sovit lite till och fått i mig mat.
Snart ska jag ta en dusch och sen bege mig bor till farfar för att tvätta min kavaj och äta lite middag. Jag undrar jag om en promenad kanske är en bra idé? Men solen kanske hinner gå ner innan jag beger mig ut?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0