Trött och frusen

En dag kvar på jobbet denna vecka. Det känns skönt, kroppen börjar bli lite sliten av för mycket jobb och för lite sömn. Men det lär ju inte bli att jag tar igen någon sömn i helgen, eftersom jag måste upp tidigt och hinna med tåget mot stockholm, för att sen ta bussen därifrån. Men det kan det vara värd, var så längesen jag träffade Victoria. Jag har höga förhoppningar på helgen, det kommer att bli en kanonhelg!:)

Nyss ätit lite "middag", det blev två skinksmörgåsar och en chailatte. Gott men enkelt. Jag var så sjukt frusen när jag kom hem att jag fick lov att få upp värmen lite. Fryser fortfarande så sängen lockar oerhört mycket. Det kan nog hända att det blir en film under täcket strax. Är så sjukt trött och frusen så det är nog lika bra.:) Jag hade planer på att jag skulle börja kika lite på vad jag kan tänkas ha på mig på lördag, men det får jag ta imorgon efter jobbet. Jag slutar ju faktiskt redan 17 imorgon, så jag har lite extra tid då.

Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0