Trött, tröttare, Isabel

Shit, att man kan vara så trött! Jag måste verkligen börja käka vitaminer eller något, det här funkar inte. En vacker dag kommer jag inte ta mig upp ur sängen. Så här kan jag inte fortsätta! Det måste bli skärpning, och detta nu!:) Imorgon direkt jag vaknar så är det jag som trycker i mig lite vitaminer. Har förresten fått något himla "uppåttjack" av mammas kusin, som jobbar med hälsokost. Det kanske vore värt att testa?!
Nej, ska ta och göra mig iordning för kvällen redan, sen krypa ner i sängen och kika på någon film. Kanske att jag orkar hålla mig vaken tills Paradise Hotel börjar.. Om inte så läggs ju dagens avsnitt ut på tv6:s imorgon så jag kan kika på det då.

Nej, nu ska jag sätta lite fart här hemma!


Kommentarer
Postat av: Annika

samma här, fattar inte att man kan vara så trött!!

2010-02-02 @ 09:52:16
URL: http://minisunken.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0