Varför ska dem dyka upp nu?

Jag borde ha gått och lagt mig för längesen, men jag är verkligen inte trött.. Hur ska jag bli trött? Hmm... Enklast är väl kanske att köra igång en film, då lär jag ju garanterat somna..:) Det jobbiga med att inte vara trött den här tiden på dygnet är att det dyker upp så mycket konstiga tankar. Det finns alldeles för mycket tid över till tankar, det spelar säkert stor roll också att jag har spenderat den här dagen själv och inte haft mycket alls att lägga fokus på. Hatar att det ska vara såhär ibland. Nej, lösningen kanske är att köra igång en gammal favoritfilm och sen bara slockna..:) Ska testa det iallafall..

God natt... Hoppas jag:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0