Back to the city..

Usch, idag är jag verkligen trött. Lyckades inte somna förrän vid 3 i natt och sen ringde klockan redan 7 imorse, för att jag ska hinna säga hejdå till lillebror, packa ihop alla mina pinaler + städa iordning i gästrummet (där det för övrigt är saker överallt!). Hade även tänkt försöka hinna med att bädda rent, kan vara skönt att få krypa ner i en nybäddad säng nästa gång jag kommer hem...:)

Jag undrar hur jag ska klara av att hålla mig vaken fram tills tåget går, men jaja... Det är bara att se till att ha något att göra hela tiden. Jag ska ju ta en frukostfika med Jenny om 1,5 timme och fram tills dess har jag ju lite att stå i så... Sen ska jag hinna in till mamma också innan jag knatar bort till tåget. Jag hade nämligen namnsdag i söndags och det glömde alla bort.:(

Nej, nu ska jag kika runt lite och läsa lite bloggar, sen är det verkligen dags att sätta fart om jag ska vara klar tills 9:30 då jag äntligen ska få träffa min kära vän Jenny!

Hoppas ni alla får en kanondag. Det kommer jag att ha, bara jag har fått sova några timmar på tåget..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0