Besviken

Jag överlevde spinningen och ärligt talat var jag lite besviken över passet. Instruktören var grymt bra, men hennes musik och pass sög rejält. Typiskt, eftersom det kommer vara de här passen som passar bäst för mig eftersom jag jobbar mycket stängningar. Så det får nog bli gym för min del, men det går ju bra det med..

Orkade såklart inte dammsuga innan jag gick (eftersom jag absolut inte kunde slita mig från datorn) så jag tänkte att jag skulle ta och göra det nu, sen ta en snabbdusch och efter den trycka i mig lite mat. Det känns att kroppen behöver lite energi, skriver fel hela tiden för jag är så slut i hela kroppen..

Snart fyller jag ju år (rättare sagt om ca en månad) och då ska jag ha kalas. Jag håller på och kikar på vilka som jag ska bjuda in. Det känns ju som att man vill få ihop en blandning roliga människor, så det är ju en himla tur att jag bara känner roliga människor..;)

Nej, nu måste jag ta och resa på mig, annars blir ingenting gjort idag.

Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0