Dags för lite kyla då..

Ny dag, nya utmanningar heter det ju. Och idag kan man säga att det blir lite utmaningar. Känns spännande. Synd bara att jag är så himla trött, men jag kommer väl snart igång hoppas jag. Jag försöker iallafall så gott jag kan, har öppnat upp båda mina fönster för att kyla ner lägenheten och då lär jag ju garanterat bli lite piggare.

Har sovit dåligt i natt(börjar bli en vana det här tror jag..?) men det är bara att bita ihop. Jobb 10-19:15 idag. Sen har jag bara tre korta dagar kar den här veckan. Skulle egentligen vara ledig på fredag, men måste till jobbet på ett möte 9-11.

Hoppas att ni alla får en kanondag i den bitande kyla där ute.. ;)



En bild på mig och Frida från i helgen. Saknar dig redan stumpan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0