Dessa himla tankar

Jag har insett att det här med att vara själv i tre hela dagar inte är så bra för mig, jag får en himla massa tankar. Både bra och dåliga och de bara går runt, runt, runt.. Skumt det här..? Men men, man ska inte fundera så mycket, då blir det såhär. Imorgon är det en arbetsdag och jag kommer inte ha minsta sekund över till funderingar, shit vad skönt det ska bli!:) Jag har en hel massa att stå i imorgon kan jag lova. Jag har ju inte varit på jobbet sen i torsdags så det finns en hel del att pyssla med kan jag lova. Ska bli skoj att komma tillbaka.

En kvart kvar på Paradise Hotel, sen ska jag äntligen få sova i min säng. Ska bli helt underbart, särskillt med tanke på att jag inte sovit mer än fyra timmar i natt och ca en timme på tåget ner Mora. Min kropp behöver nog verkligen sömn i natt. Ska bli kanon kan jag lova!

Vi hörs imorgon.. Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0