Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Hade hoppats på en lugn kväll framför favoritfilmen, men vad blev det av den? Jo, jag måste bege mig upp på akuten för farfar är där. Usch, orkar egentligen inte. Men va gör man inte?!:) Ska hoppa i ett par varma och snötåliga skor och ringa efter en taxi och åka upp. Jag får ta filmen när jag är hemma igen. Ska tametusan ta och unna mig lite chips till filmen ikväll också.

Nej, sitter jag här längre nu så kommer jag inte pallra mig iväg och då får jag väl skit av pappa för det. Så det är bäst att jag lyfter på rumpan och sätter lite fart.:)


Kommentarer
Postat av: A

2010-01-28 @ 16:04:33
Postat av: Annika

hur gick de?tänker på dig!

2010-01-28 @ 16:05:24
URL: http://minisunken.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0