God morgon

Shit vad jag har sovit bra i natt!:D Somnade direkt jag la mig och vaknade strax före fem, riktigt pigg. Så nu sitter jag här och käkar lite frukost. Det blev en hallonsmoothie idag igen. Sen blir det ju en avokado vid niotiden så jag klarar mig finfint.

Jag har funderat på om jag ska bege mig hem i helgen igen. Frida kommer ju hem och det hade varit skoj att hinna träffa henne lite. Sen ar jag ju hört rykten om att Syster Yster ska hem till mamma på lördagkväll så det hade ju varit trevligt att hinna se henne med.

Ska kika på biljetter nu innan jag börjar och se vad som erbjuds. Sen blir det inventering för hela slanten!

Ha en bra dag!



Update:

Var nyss in och kikade på biljettpriser och inser att det nog inte blir någon hemresa för min del i helgen, biljetterna var bra dyra jämfört med vad de brukar vara. Typiskt!!:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0