Heeelt slut!

Äntligen helg! Visst jag har inte jobbat många dagar alls denna vecka, men jag misstänker att all min ork gick åt i början av veckan när jag var sjuk. Nu är jag iallafall ledig i två dagar, och gissa om det ska bli skönt!? Imorgon ska jag minsann sova ut ordentligt, det är ett som är säkert!:)
Annars har jag inte så mycket planer för helgen. Tänkte kila ner på stan en liten sväng imorgon(eller om det blir Gränby Centrum?). Ska ut och leta efter de snygga svarta jeansen som Sabina tipsat mig om, ska se om de sitter lika bra på mig som på henne. Jag kan verkligen behöva ett par nya, de blir ju blekta så snabbt.. :(

Imorgonkväll får jag förmodligen en matgäst i form av Sabina. Det var ett tag sen vi sågs utanför jobbet och hade tid att bara sitta och snacka en massa skit. Det blir skoj!

Nej, nu är jag skittrött. Jag ska nog krypa ner i sängen och försöka kika klart på filmen jag började se igår. Undrar hur långt jag kommer den här gången.. ;)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0